Neler İzledim? - 2 (Pek çok farklı dizi hakkında feci şekilde spoiler içerir, küfretmeyin sonra)

23 Şubat 2009 Pazartesi

Fringe 1X9 The Dreamscape
1X10 Safe
1X11 Bound
1X12 The No-Brainer

Pazar günümü 4 bölüm Fringe izleyerek değerlendirdim. 2 bölüm sonra Amerika ile eşzamanlı olarak izlemeye başlıyorum demek oluyor bu.

The No-Brainer hariç oldukça heyecanlı bölümler izledik. Olivia ile eski bir mevzusu olan bir gıcık "Denetleyici", bir adet kardeş ve onun kızı, bir adet eski sevgili, bir adet belalı eski sevgilinin yeni sevgilisi, bir adet acılı anne dahil oldu mevzuya. İçimden bir ses Olivia'nın kardeşi kızını ona bırakıp kaçacak diyor ya da o kızda bir tuhaflık var. Kim iyi kim kötü, kim kimi kolluyor, neler oluyor neler bitiyor iyice kafam karıştı Loeb'in Olivia'ya "Biz seni korumaya çalışıyorduk" diye bağırmasından sonra. Bi de bu insanları ellerinden kollarından yada ne biliğim topuklarından vursanız olmuyor mu yahu, ille alnının ortasından mı vurmanız lazım? Bilgi alınabilecek herkesi patır patır öldürüyosunuz.. Cık cık cık :)

The No-Brainer asıl mevzudan farklıydı, yaşanan ilginç durumun "Düzen"in işi değildi. Ya da öyleydi daha sonra öğrenicez. 3 cinayet işlendi, 1. ve 3. sünün katille olan ilişkisini öğrendik, peki 2. cinayet; o araba satıcısının elemanla ne mevzusu vardı acaba? Ben oldukça merak ettim. püf.
Bir de, o bilgisayardan el çıkması muhabbeti falan bana fena halde "Ring"i hatırlattı. O kadar büyük prodüksiyon yapıyorsunuz, biraz daha özgünlük lütfen.

Peter'ın geçmişi peşini bırakmıyor. Ama bu işin altından pek hayırlı insanlar çıkmayacağı için çok merak ettiğimi söyleyemem. Ne zaman Olivia ile öpüşecekler onu merak ediyorum ancak sanki Olivia'dan önce kardeşiyle işi pişirecek gibi Peter.

(Almanya'da hastanede geçen bölümlerde avukatı oynayan eleman The Tudors dizisinde Thomas Cromwell rolünü oynayan James Frain. Gözümüzden kaçmadı, ayırca çok zayıflamış kendi. Bu arada, The Tudors 3. sezonu nerede kaldı, bilen var mı?)

Not: Dün akşam fark ettiğim üzere, Battlestar Galactica'nın 4. sezonundan 2 yeni bölüm yayınlanmış. Çok yakında burada..

2 yorum:

ahmetalpat dedi ki...

Hadi şimdiye kadar izleyip bıraktığımız ve izliyor olduğumuz ve izleyip bitirdiğimiz dizilerin listesini yapalım :) Önce sen başla ben de yazıcam.

widfara dedi ki...

izleyip bıraktığım bir jericho var galiba :)