Neler İzledim? (Pek çok farklı dizi hakkında feci şekilde spoiler içerir, küfretmeyin sonra)

20 Şubat 2009 Cuma

Lost 5X6 - 316

5. bölümün ardından oldukça vasat bir bölümdü diyebilirim. Pek çok şeyi sadece izleyicinin beklntilerini karşılamak için yapmışlardı sanki. Faraday'ın annesi (adını hatırlayamadığım ve araştırmaya üşendiğim için af buyurun lütfen) Jack'e "Neden bazı şeyleri saçma bulmak yerine onları sadece yapmayı denemiyorsun?" derken sanki bir sana söylüyorum kızım sen anla gelinim durumu vardı. "Ey izleyici, neden bu kadar çok sorguluyorsun da, ne diyorsak onu kabullenmiyorsun?". Hele ki Jack'in dedesi mevzusu... O adam nereden çıktı yahu? Sırf Jack babasına ait bişi bulabilsin diye diziye yeni eleman mı eklenir? Ve de asıl bomba... Kate "Bana sakın Aaron'a ne olduğunu sorma, eğer seninle birlikte adaya dönmemi istiyorsan bu soruyu asla sorma!" diye bağırıyordu ya hani.. Peki efenim. Siz anlatna kadar sormuyoruz bu soruyu.. Lafı mı olur :))

Not: Bence Ben'in halletmesi gereken iş Penelope'yi öldürmekti. Widmore'dan kızının intikamını almak adına.

How I Met Your Mother 4X15 - The Stinsons

Barney temelli yapılmış en vasat bölümlerden biri. peh. Öyle herzamanki gibi kahkaha atamadım. (Ruh halimle de alakası olabilir, bilemiyorum) Ve, tamam anladık; Barney Robin'e aşık oldu, ve bunu milyon defa gözümüzün içine soktunuz. E hadi ama. Nerede o inanılmaz kurgular, nerede o insanı gülmekten koltuktan düşüren durum komedileri ? Yine de seviyorum bu diziyi en çok seviyorum. Hem, 80'ler göndermelerine de ailecek bayıldık :)

Tyler no likey!

House M.D. 5X15 Unfaithful

House için içimizin burkulduğu bölüm olmuştur. Ama sanki... Sanki sanki... Bu süper dizi için laf etmeye dilim varmıyor ama.. Sanki biraz kendini mi tekrar etmeye başladı ne? Bu "inanç" sorgulaması yapan kaçıncı bölümdü? Sanki benzerlerinde daha iyilerini izlemiştik. Neyse.

Dizinin en sevmediğim iki karakteri birlikte - Foreman (nam-ı diğer foreteen :) ve Thirteen. Siz yaptığınız oyunla House'u kandırabileceğinizi mi sanıyorsunuz. Benim tanıdığım House bunu burnunuzdann fitil fitil getirecektir :) Ve ben de çok eğleneceğimdir.

İki dileğim var;
Ne olur artık şu Cuddy le yatsınlar da hem onlar rahatlasın hem biz rahatlayalım!
Kutner'ı çok seviyorum, kendime çok yakın buluyorum; ona odaklanan bir bölüm olsa, bi de biraz daha Chase biraz daha Avustralya aksanı ..? Fena olmaz mıydı...


Fringe 1X8 The Equation

Aslında bu bölümden değilde genel olarak diziden bahsetmek istiyorum. Dizi mükemmel olmasa da bize yeni hiçbirşey göstermeyip dizi dünyasına yeni birşey katmasa da insanın merakını kamçılayarak izlettiriyor kendini ki- sanırım JJ abimizin en iyi yaptığı şey bu.

Biraz 4400 ü, biraz Lost'u, biraz X-Files'ı biraz onu biraz bunu anımsatıyor bana. Joshua Jackson hiç tipim olmasa da kanım kaynadı hemen. Walter Bishop'ı sevmeyenimiz yhok zaten, çılgın bilim adamlarını kim sevmez :)

Bi de Olivia Dunham var. O kadını bi yerden tanıyorum ama.. Du bakalım, çıkarıcam...


0 yorum: