Neler İzledim? 4 (Pek çok farklı dizi hakkında feci şekilde spoiler içerir, küfretmeyin sonra)

3 Nisan 2009 Cuma

House M.D. 5X19 Locked In

Nasıl başlasam bilemedim. Heyecanlandırıcı ve sarsıcı bir bölümdü. Ama House bunu hep yapıyor. Tempoyu düşürüyor biraz. Sonra, sezon bitmeye yakın, öyle bir bölüm yapıyor ki, tüylerinizi diken diken ediyor, şok ediyor, ne diyeceğinizi bilemez hale getiriyor. LOcked In, süper kurgusuyla, süper hikayesiyle, süper çekim teknikleriyle; bu geleneği sürdürdü.

Dün birkaç yerde 19.bölümün çok güzel olduğunu okuyunca heyecanlanmıştım. Hele ki 20. bölümün promosunu izleyince yerimde duramaz hale geldim. Büyük bir keyif ve beğeniyle izledim. Herkes "Dalgıç ve Kelebek" filmini benzediğini söylüyor hikayenin, ben izlemediğim için bilemeyeceğim. Ama oldukça ürkütücü bir durum. Hepimizin yaşadığı bir kabus gibi, hani şu bağırırsınız ama kimse duymaz, hareket etmeye çalışırsınız hiç bir uzvunuz sözünüzü dinlemez... Asıl hikaye bu idi belki ama aslında arka planda anlatılan daha önemli şeyler vardı; house neden middletown'a gitti? Psikoloğa gittiği gerçek olabilir mi? Ya da Taub'u neden işe geri aldı? Bunları 20. bölümde cevaplayacaklarını umuyorum. Son sahne kafamı oldukça karıştırdı aslında, bir gönderme miydi house'un yalnızlığına bu sahne yoksa gerçektede böyle bir semptom mu ortaya çıktı, bunların cevabını da 20.bölümde alacağız umarım. Bu arada kulislerde konuşulanlar, 20. bölümde sevdiğimiz ve beklenmedik birinin öleceği yönünde, içime Chase olacak bu karakter gibi doğuyor ama diğer yandan ölecek karakterin 13, Cuddy yada Chase olmayacağı da söylenmiş. Göreceğiz bakalım...
Aşağıda sabırsızlıkla beklediğimiz ve yüreğimizi hoplanan 20. bölüm promososunu izleyebilirsiniz;

House MD Season 5 Episode 20
Yükleyen AllainMcCain

Bu arada "Save the cheerleader, save the world!" :D

0 yorum: