Manifesto - İyi de Neyi Bekliyoruz ?

26 Mayıs 2009 Salı

Ömrüm birşeyleri beklemekle tükendi. Sürekli bir bekleme hali. Şu şöle olsun ondan sonra bunu böyle yaparız. Önce üniversiteye girmeyi bekliyordum, ondan sonra üniversitenin bitmesini, sonra iş bulmayı, ondan sonra borçlarımın bitmesini, vs. vs. vs.
Beklemekten sıkıldım.
Hayatımı yaşamak istiyorum.

Birilerinin keyfinin gelmesini de beklemekten sıkıldım. Kendi hayatımı yaşamak istiyorum. Kendim için yaşamak.

25 yaşındayım ilk operamı daha geçen haftasonu izledim. Sebebi ne? Gidecek birisini bulamamak mı? E ararsam buluyormuşum işte! Yalnız başıma da yapabiliyorum aslında ben böyle şeyleri.

Harekete geçmek gerek. Hayatın için ne istediğine karar vermek gerek. Bu yolda ilerlemek gerek. İlerlerken diğerlerinin sana engel olmasına engel olmak gerek.

Diğerlerinin yaşadığı gibi yaşamamak suç değil. Herkes gibi eğlenmek yada eğlenmemek suç değil. Önemli olan "ben"im ne istediğim.

Önemli olan tek sözcük "whatever"...

4 yorum:

aybüke dedi ki...

hah şöyle. oh be!

Burcu strikes back!

Nyx dedi ki...

bence de! :)
bekledikçe uzuyor bi de!

Biraz Şöyle Biraz Böyle dedi ki...

özendim... darısı başıma :)

widfara dedi ki...

buradaki yorumları daha yeni görüyorum ben. bu yolda devam ettim neredeyse bir yıl geçmiş...