Robert Pattinson Vakası

20 Ağustos 2009 Perşembe

Evet efendim bunu da yaptılar sonunda. Dünyada o kadar yakışıklı adam varken tuttular Robert Pattinson denilen gudubet herifi dünyanın en yakışıklı 50 erkeği listesinde 3.sıraya koydular! Ve hatta bu sıralamada kendisi David Beckham'den hemen sonra ve Hugh Jackman'dan hemen önce gelmekte. Sıralamaya buradan ulaşabilirsiniz.

Hary Potter severim. Kitaplarını okudum, hatta yayınlandıkları dönemde yayınlanma tarihlerini sabırsızlıkla bekleyen güruh içerisindeydim. Seride en sevdiğim karakterlerden biri Cedric Diggory idi. Öyle ki öldüğünde ağlamıştım falan. (Okuyanlar bilecektir, 4.kitabın sonunda Cedric Diggory Voldemort tarafından öldürülür.) Ayrıntılı bilgi vermek gerekirse kendisi hufflepuff quidditch takımı arayıcısı ve üç büyücü turnuvası katılımcısıdır. Velhasılı biz bu Cedric'i sevmiştik. Gel zaman git zaman, 4.kitabın (Goblet of Fire) filmi de çekildi. (Güzelim kitap heba oldu ama neyse, o başka bir yazının konusu) Sevgili Cedric Diggoryciğimi o zamanlar afacan bir çocuk olan Robert Pattison canlandırmıştı pembiş yanakları ve yanar dönerli gözleriyle. Benim hayallerimde ki karakterle çok örtüşmüyordu ama -eh işte, harry'nin yüzü suyu hürmetine sesimizi çıkarmadık.

Aradan vakit geçti. Küçükler büyüdü biz yaşlandık falan. Dünyada bir "Twilight" fırtınası kopmaya başladı. Twilight'ta bir seri kitap uyarlaması. Hem de genç ve aşık vampirlerle ilgili. Vampir esas adam rolünü Robert Pattinson'a verdiler. Ne olduysa o zaman oldu. Genç kız bünyeleri ölüp bitmeye başladılar Robert kardeşimize. İsmi magazin basınından düşmez oldu. Çok ama çok vasat bu "Gençlik-Vampir filmi" tüm dünyada en çok izlenenler arasına girdi. Kitaplar çok satmaya başladı. vs. vs. vs. (Aslında bu tür olaylardan genel olarak Titanic ve Leonarda Di Caprio vak'ası olarakta bahsedebiliriz :) ) İşin tek anlayamadığım kısmı şu, iyi de bu adam yakışıklı değiiiiil! Değil yahu. Hiçbirşeye benzemiyor. Oluru yok yani. Üstüne para verseler olmaz. Olamaz. Tamam eyvallah vampiri oynadı, genç ve aşık vampiri oynadı kızları deli etti falan da, bu dünya ne vampirler gördü be arkadaş! Hatta hali hazırda vampir Bill var, vampir Eric var True Blood'da. Daha neler neler var.
ama Robert Pattinson yok!



Şu herifin nesi yakışıklı şimdi biri bana anlatabilir mi?

2 yorum:

koray aykanat dedi ki...

o değil de bununla birlikte oynayan kristen stewart hoş hatundu. severdim "into the wild"'dan. şimdi herkes hastası..

Hect. dedi ki...

Ya çok güldüm:) kesinlikle haklısın, ben kızları hiç anlamıyorum neyini beğeniyolar bu adamın:) iyi pazarlama taktikleri ile müslüm gürsesi bile yakışıklı yaparlar bence, reklamın gücü:)