2010 Hayalleri

31 Aralık 2009 Perşembe



Herkese Mutlu Yıllar!

2010 a girmememize birkaç saat kaldı. Bir iş arkadaşımın dediği üzere, zaman devir daim eden birşey değil; dümdüz devam ediyor. 365 günlük periyotlarla "yeni yıl"ları kutlamanın çok bir anlamı yok doğal olarak.

Böyle yapay kutlamalar da olmasa nasıl yaşardık ama değil mi?

2009 yılı, hastalıklarla geçti benim açımdan. 2010'dan tek büyük beklentim sağlığımın yerinde olması. Hastanelerin önünden bile geçmek istemiyorum mümkünse.

Bir de iki çeyrek milli piyango biletime de 7.5 trilyon çıksa hiç fena olmaz;)

Öpüyorum herkesi, sevdiklerinizi sevindirin bugün!

3 yorum:

ay bükücü dedi ki...

sağlıkla kal yavrum benim..

widfara dedi ki...

iişallah sübhaneke dinizmiz amin!
(Bunu da bu aralar ne çok söyler oldum :))

Biraz Şöyle Biraz Böyle dedi ki...

benzer bir yıl geçirmişiz ve dileklerimizde aynıymış :) 2010 yılının ilk çeyreği ise beklediklerimi getiremediği maalesef, umarım sizde durum daha iyidir :)