"Perfect" Objects - Metis Ajanda

11 Aralık 2009 Cuma

Metis yayınları 2005 yılından beri ajanda çıkarıyor. Ben de bu harika ajandaları 2007'den beri takip ediyorum. 2010 yılı ajandamızın ismi "İllalah!".. 5 yıl muhalif tavırlarını koruyorak "toplumun kanayan bir yarasına" parmak basan metis yayınları bu yıl ki ajandasında "Din" temasını (daha çok dinsizlik demeliyiz) kullanmış. Yıllara göre ajandalar ve temaları aşağıdaki şekilde;






Ajanda 2005
Metis Edebiyat








Ajanda 2006
Doğa için Sorumluluk









Ajanda 2007
Cadılar









Ajanda 2008
Yaratıcı Direniş









Ajanda 2009
Hayvanlar ve İnsanlar










Ajanda 2010
İllallah!


Eğer ajanda kullanıyorsanız, İllalah!'ı mutlaka almanızı tavsiye ederim. Bu arada, Cadılar ve Yaratıcı Direniş özellikle başarılıydı ;)

2 yorum:

maledisant dedi ki...

birkaç yıl üstüste heves edip ajanda aldım. ancak çok fazla kullanamıyorum. önceleri çok temiz ve güzel olduğu için kıyamıyorum. sonraları yazmaya vakit bulamıyorum. en son ajandam üniv.in son yılındaydı, o yıl okuduğum tüm kitapları yazmıştım.

widfara dedi ki...

ben kullanıyorum oldukça. hatta ajanda ile yetinmiyorum, not defterleri, defterler, mektuplar.. hatta artık "sanal" ortamlarıda kullanıyorum. defterler dolusu yazı var elimde. demek istediğim şu ki, bendeki bi çeşit "yazı kalır" takıntısı herhalde.
bir de kırtasiye malzemelerini çok seviyorum :)