"Perfect" Objects - Crocs!

27 Şubat 2010 Cumartesi


Crocs, iddialı bir ayakkabı markası aslında. İddiaları, dünyanın en rahat ayakkabılarını ürettikleri yönünde. 

Kilometrelerce yürüyün. Ayakkabılarınızla bahçede, botta, işte. Çünkü asla daha yumuşak daha konforlu bir ayakkabı bulamazsınız. Crocsu sahip olabileceğiniz en konforlu, en esnek ve en eğlenceli ayakkabı yapan temel özellikleri, sıcakkanlı italyan stili ve sağlam ergonomik dizaynıdır. Kaymaz, iz bırakmaz yapısı ile konfor ve rahat kullanım sağlayan Crocs croslite maddesinden üretilmiş olup, ayağınızın şeklini alır, baktreri ve kötü kokuyu engeller. Geniş ürün yelpazesi, farklı renk ve beden seçenekleri ile Crocs, bayan, erkek, çocuk herkez için mükemmel bir üründür. Kendiniz, arkadaşını ya da aileniz için Crocs edinebilir ve etrafınızdaki en popüler, en aykırı, en aktif kişi olabilrsiniz. Crocs dünyası ayaklarınızda.
demişler kendi sitelerinde. Ünlüler herşeyin altına giyiyorlardı o şekilde haberim olmuştu böyle bir terliğin varlığından. Sonra Çin'de herkesin ayağında görmüş ve almak istemiş ancak 170 tl gibi fahiş bir fiyatla karşılaşınca vazgeçmiştim. Kısmet Vietnam'amış. Gerçekten çok rahatlar. Herkes çok çirkin bulsa da ben müthiş sevimli buluyorum.

Bu arada üzerindeki yuvarlaklara takılan süslemeler ayrı satılıyor, ben hepsini 200 vietnam donguna aldım ki yaklaşık 16tl'ye geliyor :)

Yazın bol bol göreceksiniz mor ve cici crocslarımı :D

0 yorum: