Je t'aime Paris!

22 Nisan 2010 Perşembe

Yakınlarım biliyor ama bilmeyenler için söyleyeyim, benim teyzem ve ailesi Fransa'da yaşıyor. Bu sayede ömrümün 1 ayını Normandiya kıyılarında ki Caen şehrinde geçirme fırsatım oldu. Bir günümü de Paris'te. Bu yolculuktan sonra dünyanın pek çok yerini görme şansım oldu ama Paris kadar büyülü bir şehir daha görmedim.

Bilemiyorum belki de teyzemin etkisi vardır bu Fransa sevdasında. Çocukluğumdan beri birileri Fransa'ya gidiyordu ve ben onları özlüyordum. Geldiklerinde süper oluyordu herşey. Bizim sahip olmadığımız hereye sahiptiler hem üstesine bir de Fransızca konuşabiliyorlardı. Bilemiyorum dediğim gibi. Çocukluktan kalma özençlerin etkisi olabilir. Fransa ve Fransa ile ilgili herşeyi sevmemin.

En büyük hayallerimden biri, ömrümün en azından bir ayını Paris'te yaşayarak geçirmek. Bunun kadar olmasa da yine çok istediğim bir şey de Fransızca öğrenmek. (Önceki yıllarda denemelerim oldu ama "Beginner"dan öteye geçemedi bu denemeler)

Bir gün herkesin hayallerini gerçekleştirebilmesi dileğiyle...

6 yorum:

Romankarakteri dedi ki...

Moi aussi :)

widfara dedi ki...

güzel bişi demişindr işallah. ben de seviyorum gibilerinden bir anlama mı geliyor ki???

Romankarakteri dedi ki...

Ben de de Fransa sevdası vardır. Dediğin gibi Fransa ve Fransa ile ilgili herşeyi severim. Daha önce gitmiştim.3 kur Fransızca kursa gittim, ama tekrar yapmadığım için beginner ım ben de(moi aussi) :)

Azura dedi ki...

Ah Paris ah Fransizca!!

widfara dedi ki...

önümüzdeki sene, öğrenim&katkı kredisi ödemelerimi bitirdiğimde, fransız kültür merkezinde kursa başlayacağım!

Azura dedi ki...

O kültür merkezi de nerdedir?!! Bu arada dememişim ama o koyduğun fotoya bayılıyorum yahuu! Favorilerimden biri!