"Perfect" Objects - SIGG Matara

9 Nisan 2010 Cuma

Spora başladığımdan bu yana güzel bir matara almak niyetindeydim ancak istediğim gibi bir parça bulamamıştım maalesef. Geçenlerde trendyol denen özel alışveriş sitesinde SIGG marka mataralarla karşılaştım. Her ne kadar seçmekte zorlansam da en sonunda sol tarafta görmüş olduğunuz SIGG marka "Dancing Flame" isimli matara benim oldu :) (32.5 gibi yüksek bir meblağ ile bile olsa)

SIGG İsviçre'li bir matara firması. Türkiye'de satılı var mı bilmiyorum. Trendyol'da tanıtımı şu şekilde yapılmış;

Sıvı gıdalar tüketmek önemli tabi. Peki ya bunu eğlenceli ve şık tasarımlar ile canlandırılmış değişik mataralar ile yapmaya ne dersiniz? Biz Sigg ürünlerinden mutlaka edinin, deneyin ve de görün deriz.
1908 yılından beri hizmet veren İsviçreli marka yenilediği ve de modaya ayak uyduran tasarımları ile göz dolduruyor ve de kişide sıvı tüketme isteği uyandırıyor. Böylelikle daha sağlıklı yaşayabilir ve de daha hızlı ve de kontrollü kilo verebilirsiniz. Şaka bir yana hem şekil hem de grafikleri ile bayrağı en önde taşırken, 100 yılı aşkındır sektörde oluşu kalite ve de güveninden şüphesiz emin olmamızı sağlıyor. Seçmekte zorlanacağınız model ve de tasarımları ile sizleri baş başa bırakıyoruz. Ah, unutmadan sevgili minik oğlunuz/kızınıza sevimli çizgi kahraman modellerinden almalı ve de onu mutlu ederken sıvı tüketimine eğlenceli bir yoldan katkıda bulunmalısınız.
Şu an kampanya sona erdi ama isteyene trendyol için davetiye gönderebilirim ;) Mataradan da çok memnunum!

3 yorum:

Çaylak dedi ki...

Bu ürünleri satmış biri olarak tavsiyem bu tarz aluminyum mataralar yerine daha sağlıklı ve sağlam Nalgene mataralar olacaktır. Zira içindeki kaplama alacağı darbeler sonucu kalkabilir ve bu şekilde kullanmak tavsiye edilmez. Ancak Sigg alarak doğru seçimi yapmışsın bu konudaki en başarılı markadır kendileri, hayırlı olsun.

Nalgene için bknz. http://www.kutupayisi.com/Category.aspx?categoryId=81

widfara dedi ki...

Teşekkürler yorumun için. doğru bir karar verdiğime sevindim zira bi süredir matara peşindeydim. şimdi yanımdan ayırmıyorum canım mataramı :))

Adsız dedi ki...

merhaba, nalgene marka şişelerin bpa içerdiğini, dolayısıyla insan sağlığına zararlı olduğunu okumuştum. sigg'in son birkaç senedir kullandığı iç kaplama (eco liner diyorlar adına galiba) bpa'sız.