Sabah Keyfim Kaçtı

20 Nisan 2010 Salı

Bildiğiniz gibi Ayça Şenbaşkan Radyo Eksen'da program yapmaya başladı "Tam Pansiyon" adıyla. Sabahları işe giderken bir radyo keyfim vardı, onu da bitirdiler sonunda. Tam Pansiyon 7-10 saatleri arasında çünkü. Ben sabahları az konuşma çok ve kaliteli müzik için dinliyordum Radyo Eksen'i; ş,mdi ise 1 saatte 2-3 parça ancak çalıyorlar, kalanı geyik. Hatta canlı telefon bağlantıları falan :SS (Bu önemli zira insanların programlarda kendini küçük düşürmesine katlanamayan bir bünye için "canlı telefon bağlantısı" koşar adım kaçma sebebidir. Bu insan evladı talk show izlemiyor örneğin) Hala şok içerisindeyim. Ayça Şenbaşkan'ın Radyo Eksen'de ne işi var biri bana anlatsın lütfen. Yaptığı işe tabi ki saygım var ama hedef kitlesi gerçekten Radyo Eksen'in dinleyici kitlesi mi? Yani radyo Eksen dinleyicileri kaliteli müzik için dinliyor bu radyoyu, "eğlenmek", "gülmek" vs. için değil... Çok yanlış olmuş. Beni kaybettiler. Tabi bu onlar için hiçbişi ifade etmese de benim açımdan oldukça acı oldu.

Ne yapalım, bizde paşa paşa mp3 denen şeye geri döneriz... Alacağın olsun Radyo Eksen...

5 yorum:

Azura dedi ki...

Ben bu radyolarin konusmalarina kil oluyorum. Ozellikle de sarkinin basinda-sonunda konusmalarina! Birak kardesim adam gibi bastan sona dinleyelim muzikleri. O degil bide zirt birt yeni cikan parcalari koymuyorlar mi o ayri bisey. Her fm'de ayni parcayi dinlemek zorundamiyim ki!

Hesionka dedi ki...

bence kesinlikle sabah saatlerinde şarkı ağırlıklı yayın yapmaları lazım, çok yanlış olmuş konuşmaya ağırlık vermeleri. çünkü insanın kafası o saatlerde o kadar bıdı bıdıyı kaldıracak durumda olmuyor. Ayça Şen'in saati akşam saatleri olmalıydı bence...

widfara dedi ki...

ben tümprogramlar için mümkün olduğunca az konuşma, çok müzik istiyorum. tabi müzik hakkında yada konserler hakkında vs. vs. konuşma olabilir de, sabah sabah "geyik" muhabbeti hiç çekilmiyor doğrusu. "eks and the city" ne ya ?!

filmstar dedi ki...

offffkesinlikle katılıyorum resmen radyo eksenin içine ettiler sabahları yolda dinlediğim tek radyoydu şimdi direk geçiyorum. çünkü hatun şarkının başında sonunda arasında konuşuyo insanı eksenden soğutuyolar. öfff

widfara dedi ki...

ya çok rica edeceğim, tamam geyik yapıyorsun ona katlanalım bir yere kadar ama, şu telefon şakalarını bari yapmasan! ya geçti o furya artık çok demode bu yaptığın sevgili ayça şen. telefon bağlantısı alma, telefon şakası yapma. mümkün olduğu kadar çok şarkı çal, geyik te yap artık ne yapalım :/