Kitap Sevilip Okşanması Gereken BirŞey'dir!

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Yaklaşık 10 gün önce idefix üzerinden verdiğim kitap siparişlerim bugün elime ulaştı. (Uzan zaman almasının sebebi Neil Gaiman'ın "Yokyer" isimli kitabına ön sipariş vermiş olmam, kitap zaten 7 Mayıs'ta temin edilebilecekti, yani kitaplar 3 günde elime ulaştı:)  Kitaplarım şu anda ofis masamı süslüyorlar, akşama da hepsi kendilerine özel yerlerini bulacaklar kitaplığımda. (Kitapların nereye konuldukları da önemlidir bence) Hiç birşey beni taze bir kitap kadar heyecanlandırıp, mutlu edemiyor. Ah bir de sahaflar var tabi... Kitaplarımızı sevelim, onlara iyi bakalım, öpelim onları!

3 yorum:

holy sycrone_one dedi ki...

aha stephen king. kara kule serisi görüyorum ama neden alakasız kitaplar var? okudun birisinden de kütüphanene mi katmak istedin nedir? :) tılsım güzeldir bu arada. favori kitaplarımdan. stephen king'in "o" sunu da okumanı tavsiye ederim eğer daha okumadıysan. canım king çekti bak. uzun zaman oldu.

widfara dedi ki...

şöyle, bir kısmını arkadaştan alıp okumuştum, satın alıp saklamak istedim ;) "o" kitabını çoook önceden okudum. şimdi bir süre elimde bitirmem gerek kitaplar var sonra 4-5 kitap üstüste sır stephen king okuyacağım ;)

holy sycrone_one dedi ki...

bir delilik yapıp kara kule'yi tekrardan okuyasım var. okuduğum bir kitabı tekrar okuyasım var. ya da moby dick uzun versiyona kasmaya devam edeyim.

stephen king konuşasım var bu arada. karşılaştığımızda hatırlat konuşalım :)