Mim'lendim :)

24 Mayıs 2010 Pazartesi

Geçtiğimiz gün Romankarakteri tarafından mimlendim. Sorular ve cevapları aşağıdaki gibi;

1.Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?
Bir iki gün önce Bir Hacker Manifestosuna başladım ancak 20-25 sayfa okumama rağmen baktım hiçbirşey anlamıyorum bir kenara kaldırarak Ubik'i okumaya başladım.

2.En son aldığınız kitap?
En son aldığım kitaplar var aslında. Idefix'ten toplu sipariş vermiştim. Şu şekilde; Tılsım, Kara Kule 3 - Çorak Topraklar, Kara Ev, Kara Kule Silahşör'ün Doğuşu (Çizgi Roman), Kara Kule 7 - Kule, YokYer, Yıldız Tozu, Komadaki Sevgilim, Ölüm:Yaşamanın Ağır Bedeli

3.Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?
Yani Rüzgar Herşeyi Alıp Götürmeyecek - Richard Brautigan

4.Bir türlü bitiremediğiniz ,bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?
Ay Çocuk - Aliester Crowley, beni resmen kitap okumaktan soğutmuştu. Ayrıca Jack London'ın Alköllü Anılar'ı başta olmak üzere hemen hemen tüm kitapları.

5.Bundan önce okuduğunuz kitap?
William S. Burrougs'un "Top" isimli kitabını okudum en son.


6.Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?
Tolkien'den Huurin'in Çocukları'na başlayacağım.

7.En sevdiğiniz türk ve yabancı yazar?
Türk (aslında ermeni ama türkçe yazıyor:) ) - Kevork Kirkoryan
Yabancı - Kesinlikle ama kesinlikle Richard Brautigan


8.En sevdiğiniz ve nefret ettiğiniz roman karakteri?
Bilemedim bunu, ilk anda aklıma bişi gelmedi, bi düşünmek gerek.

9. Sence "bir kitap okudum hayatım değişti" diyebilmem için hangi kitabı okumalıyım ?
Milan Kundera'nın "Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği" kitabı benim için anlamadığım çok şeyi anlamama yardımcı olmuştu, tavsiye ederim. Ayrıca Ursula LeGuin'in "Mülksüzler"i ve Robert Heinlein'in "Yaban Diyarlardaki Yabancı" isimli kitapları da  bunun için önerilebilir.

10. Ne tür kiatplar okuyorsunuz?
Polisiye çok seviyorum, polisye olunca herşeyi okurum. Bunun haricinde Beat kuşağı yazarlarının kitaplarını okuyorum daha çok; tabi bilim-kurgu ve fantastik-kurgu'da okuyorum.

11.Okuduğunuz kitapların seçiminde etkili olan nedir?
6.45 yayınlarının her kitabını okumaya çalışıyorum. Popler kitaplardan uzak durmaya çalışıyorum daha çok ve bir yazarın tüm kitaplarını okumaya çalışıyorum dönem dönem. Aslında kendimi çok sınırlamıyorum hemen herşeyi okurum; kişisel gelişim kitapları ve "Ah Şu Çılgın Türkler" türevi kitaplar hariç :)


12.Kitaplığınızda kaç kitabınız var?
Eve gidince sayıcam ;) Ama 100den fazladır diye tahmin ediyorum.


Ben de sevgili Aybüke'yi mimliyorum ;)

1 yorum:

ay bükücü dedi ki...

yazdım ben de :) madem mimlendik..