Riverside @ İstanbul, 12 Mayıs 2010

12 Mayıs 2010 Çarşamba


Dün gece Riverside konserindeydik. Öncelikle şunu söylemeliyim ki bir haftada iki konser bana fazlaymış, yorgunluk ve uykusuzluktan feci haldeyim :)

Konser ile ilgili sanırım tek güzel şey grubun kendisiydi, performansları ve enerjileri inanılmazdı; böyle bir ortamda hatasız şekilde çalmayı nasıl başarıyorlar, albüm kalitesini nasıl yakalıyorlar sahnede anlaması çok güç.

Çok kalabalık bir kitle yoktu, sanırım "groupie" denilebilecek adamlar vardı, yurtdışından gelen, grubu konserlerinde takip eden kitle. Riverside sevdiğim, severek dinlediğim ama çok bilmediğim yani hakkında ahkam kesemeyeceğim bir grup; progressive rock/metal yapıyorlar ve en sevdiğim şarkıları "Far From Understanding" diyebilirim en fazla :)


Konserin sonuna kadar kalamadım maalesef, hem eve yalnız dönmek zorunda olduğumdan hem de grup çok geç sahneye çıktığından. Kaldığım kadarı da oldukça güzeldi. Ancak ben daha çok konser mekanı yani yeni PUNCTUM eski Studio Live hakkında konuşmak istiyorum.

Benim bu mekanda ilk bulunuşumdu, kesinlikle bir konser mekanı olmadığı gibi, saçma sapan uygulamalarıyla da sinir bozan bir yer. Bi defa havasız, havalandırma yok, allahtan sigara içilmiyor diye düşünüyor insan önce ama konser boyunca salınan "duman" hepimizi boğdu. Ve en çok canımı sıkan da garsonlar oldu. Ben bu kadar konsere gittim hiç böyle bir uygulama görmedim. Garsonlar en az 10 kez gelip birşey içmek isteyip istemediğimizi sordular, kesmedi tüm gece boyunca ellerinde teps dolusu bira ile bira saçmaya çalıştılar. Bu tutum ve mekanın fiziksel özellikleri beni tamamen soğuttu buradan, bir daha mecbur kalmadıkça gitmem. Ayrıca ne yazıktır ki Riverside gibi bir grup bu mekanda konser vermek durumunda kalsın :(

3 yorum:

Sheed dedi ki...

ön gruba yetişebildiysen onlar da bikaç cümleyi hak ediyordu bence.. "riverside nerede olursa olsun, gidin onu alın" demişler, ben yine memnun kaldım ama studio live bu ülke gençliğinin kanayan yarasıdır.. adı değiştirmek çözüm olmuyor..

widfara dedi ki...

Selamlar Sheed, teşekkürler yorumun için. Doğru söylüyorsun ön grupta çaldı ben unutmuşum yazmayı, mekana o kadar kızgınım ki, aklımdan çıkmış :)

gLSn dedi ki...

Konser kesinlikle çok iyidi. Ön grup da kesinlikle unirocka katılmayı hak ediyor. Riverside öncesi onların çıkması aparetif gibi oldu bence ;)