Her Hafta Bir Kitap Projesi - 8.Hafta "Çorak Topraklar"

13 Temmuz 2010 Salı


Ben aslında Kara Kule serisini sonuncu kitaba kadar okudum. Ancak maalesef b,r yanlışlık olmuş. Normalde kitapları iş yerinde Burak isimli bir arkadaşımdan alıyordum (hürmetler ediyorum kendisine) O işten ayrılınca, kendim satın almak durumunda kaldım. 4.kitaba başlarken bir eksiklik olduğunu fark etmiştim ancak nedendir bilinmez çok üzerinde durmamıştım, zira Kara Kule öyle giriş, gelişme, sonuç şeklinde devam eden bir seri değil. Daha sonra bir kitabı okumadım herhalde diye düşünüp 3.kitap olan Çorak Topraklar'ı alıp okumaya karar verdim. meğer suç bende değilmiş. Kitap ilk önce iki kitap şeklinde yayınlanmış, "Çorak Topraklar" ve ardından "Hayaletler Beldesi". Daha sonra bunları tek kitap halinde basmışlar. Benim okuduğum iki kitap şeklinde basılmış halinin ilk kitabı imiş. Velhasılı, üçüncü kitap olan Çorak Toprakların yarısını okumuşum, yarısını okumamışım. Bu eksikliği giderdim.

Tatildeyken okudum. Oldukça heyecanlı biraz da kafa karıştırıcıydı. Ama bütünlük sağladığım için mutluyum. Bunun hemen ardından, Kara Kule serisinin çizgi roman versiyonunun ilk cildi olan "Silahşörün Doğuşu"nu okuduğumdan dolayı da daha bi güzel oldu süreklilik açısından. Şimdi, hazır Kara Kule evrenine alışmışken, sırada Kara Ev, Tılsım ve Kule var :)

1 yorum:

holy sycrone_one dedi ki...

çorak topraklar güzeldir. ben de yeniden başladım seriye, bu kitaba geldim ara verdim nedense. herhalde bu durgun dönem geçer de bitiririm bu kitabı da.

özellikle lud şehri tasfiri güzel. ve kitabın sonundaki, serideki en sevdiğim karakter mono blaine'in karşımıza çıkması harika.

ayrıca; velcro fly!