The Walking Dead ve Zombi Korkum

4 Kasım 2010 Perşembe


Bildiğiniz üzere ekranlara yeni bir dizi düştü; "The Walking Dead". Bildiğiniz üzere diyorum zira bilmemek mümkün değil, dizi resmen bağıra bağıra geldi. Çok fazla reklam yapıldı. ben de bu durumda kayıtsız kalamadım tabi, ilk bölümünü dün akşam izledim. Dizi ile ilgili görüşlerimi biraz sonraya erteliyorum ama öncelikle söylemek istediğim başka bir şey var: ben zombilerden korkuyorum arkadaş!

Herkesin korkuları farklı elbette. Ve eminim bunların hepsinin psikolojik bir açıklaması vardır. Ben de doğaüstü yaratıklar içinde en çok zombilerden korkuyorum, yavaşlıkları sebebiyle en az korkulması gereken olmasına rağmen.

Dün gece de, diziyi izledikten sonra başladım planlar yapmaya. "Evde kaç gün yeterli erzak var acaba?", "Bu çelik kapı yeteri kadar güvenli mi?", "Camları tahta ile kapamak istesem çekiç/çivi var mı evde?", "Peki mum var mı?"... Ve ben bunları düşünmekten saatlerce uyuyamadım. Bir de insan bir beyzbol sopası olsun istiyor yanında güvende hissedebilmek için, şöle zombi yaklaşsa da kafasına kafasına indirsem...


Gelmeyin üstüme!

En çok korktuğum film, 28 Hafta Sonra filmidir benim. Bu bulaşıcı hastalık fikri, kapana kısılmışlık hissi, öl ya da öldür gerçeği beni tek kelimeyle dehşete düşürüyor. 28 Gün Sonra, 28 Hafta Sonra, Rec hatta Zombieland...

The Walking Dead'e gelirsek, ben bu diziyi ne olursa olsun takip edicem. (hayatta kalma taktiklerine ihtiyacım var) İlk sezon 6 bölüm olacakmış, 2.sezon ise reytinglere göre kararlaştırılacak. Aslında bir çizgi-roman uyarlamasıymış Walking Dead. Konu olarak çok bilindik. Ama bir dizi için yeni bir konu diyebiliriz. Efektler olsun, makyaj olsun bunlar harika.

Doğal afetler olsun, doğa üstü afetler olsun, ben bunlara hazırlıklı olmak istiyorum. Yani çantamı alıp çıkabileyim yola. Böyşe durumlar için bir planım olsun istiyorum gerçekten. Mesela deprem olsa kardeşimle nerede buluşacağız? gibi. Neyse... Bunlar şahsi meseleler.

Herkesin korkusu kendine :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne zamandır yazacağım unutuyorum.
Zombi vs. korku filmlerini saçma ve komik bulurum, sevmem. Ama bu dizinin ilk sezonunu pek bi iştahla izledim. Fakat bittikten 3 gece sonra ne oldu? Rüyamda zombilerden kaçıyordum. Tüm dünyayı sarmışlardı. Nefes nefese uyanıp da rüya olduğunu farkedince aklıma ilk gelen sizin bu yazınız oldu. :)
selamlar,
dkamoy

widfara dedi ki...

Sevgili Dkamoy;

Bu durumda ne yapıyoruz; bir adet beyzbol sopası ediniyoruz, bir de acil durum çantası hazırlıyoruz ki böyle bir duruma hazır olalım :)

Adsız dedi ki...

Ben ok ve yay kullanmayı öğrenmeyi beyzbol sopasına tercih edebilirim. ;) / dkamoy

widfara dedi ki...

kendime beyzbol sopası aldım. artık zombilerden korkmama gerek kalmadı!

dizimanyaq dedi ki...

daryl gibi ok ve yay en mantıklısı :)