Kuaförlere Açık Mektup;

17 Şubat 2011 Perşembe


Sevgili Kuaförler;

1 - Saçımı ne zaman boyatacağıma ben karar veririm.

2 - Bıyıklarımı aldırmayacağım diyorsam aldırmayacağım. 27 yıldır aldırmadım sen dedin diye mi yapıcam sanıyorsun? "Erkek arkadaşın beğenmez" gibi zırvalar bana sökmez..

3 - "Kaşını kim aldıysa çok kötü almış" demeyin artık. Hepiniz birbirinize bok atıyorsunuz...

4 - İçecek bişi istemiyorum, mümkün olan en kısa sürede işimi halletmek ve çıkıp gitmek istiyorum.



5 - Sizinle samimi bir arkadaşlık ilişkisi falan kurmakta istemiyorum. Beni konuşmaya zorlamayın. Geriliyorum. Siz işinizi yapın, ben ödememi yapayım. "Ay nasılsınız Burcu hanım, nerelerde kaldınız, hani bana Bandırma'dan şunu getirecektiniz..." diyerek beni daha da germeyin. İş ve arkadaşlığı birbirine karıştırmak istemeyenlerdenim...


6 - Neyin bana yakıştığına bırakın da ben karar vereyim.

7 - Saçımı kıvırcık seviyorum. Fön çektirmek istemiyorum sık sık. Haftada bir föne gelin de ne demek ?!

8 - Saçımı ortadan ayırıyorum. "Bakın şöyle yapalım"larla beni yormayın.

9 - Tırnaklarıma dokundurmayı sevmiyorum. Manikür aletlerinin hijyenik olmaması ile ilgili ciddi endişelerim var ve ojenin kurumasını bekleyebilecek kadar sabırlı değilim. Manikür yaptırmıyorum, zorlamayın; kendimi kötü hissettirmeye çalışmanızda işe yaramıyor...

10 - Saçlarımıza dokunabildiğiniz için bizimle flört etme hakkına sahip değilsiniz. 

1 yorum:

blowininthewind dedi ki...

Şahane bir manifesto örneği belki isyana katılıştan.