Ye, Dua Et, Sev - Sakın İzleme!

28 Şubat 2011 Pazartesi


Elizabeth Gilbert adlı yazarın aynı isimli anı kitabından uyarlanmış bir film "Et, Pray, Love". Kitap 30 lu yaşların başındaki bri kadını anlatıyormuş ama nedense filmde bu rol için 44 yaşındaki Julia Roberts uygun görülmüş. Zaten sevdiğim bir oyuncu değil, kocaman ağzı beni hipnotize ediyor başka şeye konsantre olamıyorum, yaşlandıkça daha da bir çirkinleşmiş.

Film için "Bir Kadının Menapoz Maceraları" denilebilir özetle. Hayatımda izlediğim en sıkıcı ve kötü filmlerden bir tanesi. İlk 3'e girer hatta. (İlk sırada Australia var elbette )


Sinema sanatına saygımdan dolayı bitirmeye çalıştım filmi, mümkün olmadı maalesef. Sonunda uyumuşum. İlk bir saatten sonra insan bazı bölümleri hızla ilerleterek izlemek istiyor. Film temel olarak 3 ülkede geçiyor, İtalya, Hindistan ve Bali. Bu 3 ülke insanları da genel geçer yatgılar üzerinden resmen "karikatür"leştirilmiş, en çok bu battı gözüme. Bir diğer gözüme batan ayrıntı ise Julia Roberts ağlamaya çalıştığı sıralarda alnında beliren damar oldu. Her an patlamaya hazır o damar, beni dehşete düşürdü, o koca ağızdan bile kötü yahu!

N'aptınız bu adamcağıza ?!

Julia Roberts haricinde James Franco ve Javier Bardem'de var filmde. Erkeksi bir yakışıklılığa sahip olan ve benim de pek beğendiğim Javier Bardem nasıl olupta bu kadar çirkin ve itici bir karaktere büründürülebilmiş, aklım almıyor.  

Dediğim gibi filmin sonunu izlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum. Vakit harcamayı hak etmeyen bir film. Kötü. Çok kötü. Kesinlikle izlemeyin

2 yorum:

hippilazman dedi ki...

bence güzeldi ben çok beğendim aksine. Olaya sadece kadın psikoloji olarak bakmak yanlış olur. JAvier Bardem severi olarak keyif aldım artı Julia nefretim yok ve filmde görsel olarak ülke bazında çok güzel görüntüler vardı. kesin izlemeyin demen bence yanlış bir tabir, senin sevmediğini başkaları da sevmeyecek diye bir şey yok..

widfara dedi ki...

Hippiliazman, çok ağır olmuş sanıyorum yazdıklarım :) Elbette isteyen yine izleyecek ve sevecektir...