Mutsuz Sonlar

4 Nisan 2011 Pazartesi

 DİKKAT! Bu yazı Skins dizisinin 4. sezonu ile ilgili feci şekilde spoiler içermektedir!

Bazen "kurgu"nun beni gerçek hayattan daha fazla etkilediğini düşünüyor ve endişeleniyorum.


Evde geçirdiğim haftasonunu İngiliz dizisi Skins'in ikinci jenerasyonu ile değerlendirdim. ilk iki sezonu izleyip oldukça beğenmiştim ama yenmesi yutulması çok kolay bir dizi olmadığından, 2.sezonun zor finalinin de etkisiyle biraz ara vermiştim, 3.sezona hemen başlamamıştım.



4.sezonun finalden önceki bölümü olan 7.bölümü izledim dün gece en son. Hala biraz şoktayım, midem falan bulanıyor. Final bölümüne de göz attım azıcık ama izleyemedim, bir süre de izleyebileceğimi düşünmüyorum aslında. (En son Lost'un finaline bu kadar kızmıştım herhalde, bir de Rose of Versailles ve Full Metal Alchemist dizilerinin finalleri var elbette, mutsuz son olarak görebileceğimiz.) En sevdiğim karakter olan Freddy, sevgilisin psikoloğu tarafından beyzbol sopasıyla feci şekilde dövülerek hayatını kaybetti. İnanılır gibi değil. Fazlasıyla dramatik. Korkutucu. Neden peki? Zaten hayat yeterince boktan, sürekli gerçekten kötü şeyler yaşanıyor, neden bizden bir mutlu sonu esirgiyorsunuz?

Mutlu son yazmak bu kadar zor mu?

Sinirliyim, çok sinirliyim evet!

1 yorum:

hippilazman dedi ki...

bunu kaçırmışım ben... Şu kısma katılıyorum, bazen aynı şeyleri ben de hissediyorum..

Bazen "kurgu"nun beni gerçek hayattan daha fazla etkilediğini düşünüyor ve endişeleniyorum

Sanırım aslında kurgunun gerçek hayattan parçalar olduğu gerçeği bu kadar etkiliyor..