2 - Kabus

3 Haziran 2011 Cuma


“Rüya görüyorum. Annemlerin evindeyim. Hamileyim. Kanamam var. Sancım var. Doğum başlıyor. Baba adayı etrafta yok. Kardeşim var. İş yerinden birisi var. Annem mutfakta bir şeylerle uğraşıyor. Doğum yapıyor olduğumu duyan aile üyeleri geliyor.  Büyükbabam bile… Kardeşim beni küvete oturtuyor. Kanamam var çünkü. Olması gereken buymuş gibi. Doğru olan. Acele ile evlenmişim. Hamileyim çünkü. Önce hamile kalmışım sonra evlenmişim. “

Dün gece hiçbir zaman çocuk sahibi olamayacağım düşüncesi ile ağlayarak uykuya dalmıştım. Bu onun dışa vurumu mu acaba? Yoksa adet dönemi sancılarını doğum sancılarına mı benzetti bilinçaltım?

“Kanın ıslaklığını hissediyorum kasıklarımda. Yalnızlık hissetmiyorum. Kardeşim var çünkü. O ne yapılacağını bilir. Korkmuyorum. Hem iyi hem kötü hissettiriyor…”

Hala hissediyorum kanın ıslaklığını.


1 yorum:

Melih dedi ki...

Piskolojik bir duruma benziyor. Hayra yoralım hayır olsun.