En Hüzünlü Hikaye

31 Temmuz 2011 Pazar


Ben çocuktum, annemler konuşurken duydum.

Bir kadın bir adamla evlenmiş bizim memlekette. Düğün gecesi hani giriş şarkısı çalar, damatla gelin içeri girer herkes alkışlar falan ya hani, o sırada adam kadına "Ben seni sevmiyorum, seninle evlenmeyi de istemedim, ben başkasını seviyorum aslında" demiş. Sonra da, o gelin - damat masasına oturup hiç kalkmamış bütün düğün boyunca yerinden. İlk yapılan gelinle damatın dansında da kadıncağız ağlamaya başlamış, babası kaldırmış kızını dansa. İlk dansı gelinle gelinin babası yapmış yani.

Hemen her düğünde aklıma geliyor bu hikaye, unutamıyorum. Bir insan ancak bu kadar kırılabilir, bu kadar küçük düşürülebilir; bir insan ancak bu kadar acımasız olur en fazla; diye düşünüyorum.

Babanın çaresizliğini düşünüyorum bir de.

6 yorum:

Azura dedi ki...

Pek sıkıntı verici bir durum/muş.

hippilazman dedi ki...

bana adam öyle diyecek.. siktir ol git derim, ardından o düğünde kurtuluşumu kutlarım valla... Bi ton sopa yer benden..

Azura dedi ki...

Kolay mıdır öyle demek? Yaşanan o hayatta kolay mıdır öyle diyebilmek? Sanmıyorum ki bunu deme hakkına sahip değildi o kadın. Keşke olabilseydi. Sahi onlara ne oldu acaba?

widfara dedi ki...

bilemiyorum ne oldu o çifte. sorarım anneme bakalım hatırlayacak mı?

Nyx dedi ki...

"ben de sana bayılmıyorum" diyememiş mi ?

mRGogo dedi ki...

Blog Sayfan Gerçekten Çok Güzel Ancak Daha Güncel Olabilirdi, Takipteyiz :)