Madde 6 - Yoga eğitmeni ol ve en azından 2 hafta inzivaya çekil - Part 1

5 Ocak 2012 Perşembe



Listemdeki 6 madde Yoga Eğitmeni olmaya dair.

Daha Yoga eğitmeni olamadım elbette ama eğitmenlik eğitimine başladım Kasım ayında.

Türkiye'nin en iyi Yoga hocalarından sevgili Mey Elbi, Jiva Yaşam Atölyesi'nde "Vinyasa Akışı Temel Hocalık Eğitimi"ni veriyor; ne şanslıyım ki bu eğitimde ben de onun 10 öğrencisinden biri olma şansını yakaladım.

Öncelikle şunu söylemeliyim; insanın gerçekten istediği bir konuda eğitim alması öylesine güzel bir duyguymuş ki! Yıllar sonra ilk defa yeni birşeyler öğrenmenin tarifsiz keyfini yaşıyorum.

Harika insanlarla tanıştım, harika hocalarım var, harika bir hocaya asistanlık yapıyorum... (Tek tek ifşa etmeyeyim şimdi isimlerini ama emin olun onlar kendilerini biliyorlar :) )

6 ay devam edecek bu eğitim süresince bol bol icra edeceğimiz yoga haricinde pek çok yazılı ödevlerimiz de olacak. Niyetim hem deneyimlerimi hem de bu ödevlerimi sizlerle de paylaşmak.

İlk ayın 2 ödevini bundan önceki yazılarda paylaştım bu akşam; Hermann Hesse – Siddhartha kitap raporu ve OM Mantrası üzerine bir deneme yazısı...

16 Ocak'tan itibaren daha sık görüşmek dileğiyle ;)

Namaste!


2 yorum:

maledisant dedi ki...

Sevgili Burcu, ben de imrenerek okuyacağımdan eminim. Bu arada ben de bir blog açtım, milyonlarca kişisel blogdan biri, ama beni tanıdığın için belki uğrayabilirsin.
yoga ödevlerini merakla bekleyeceğim,
idil :)

maledisant.blogspot.com

widfara dedi ki...

canım hemen göz atıyorum bloguna, çok tatlısın ;)