Madde 6- Yoga eğitmeni ol ve en azından 2 hafta inzivaya çekil.

24 Mayıs 2012 Perşembe

Yoga is the way.
Ve ben artık sertifikasını almış bir yoga eğitmeniyim!

Kasım ayında başladığım (ki şurada bahsetmiştim) Vinyasa Yoga Eğitmenlik Eğitimini geçen hafta Kaz Dağları'nda ki Yoga İnziva kampının ardından başarıyla tamamladım. İnziva 2 hafta değil 5 gün sürdü ama ne yapalım, nasıl olsa daha çok eğitime, workshopa, inzivaya katılacağım yoga eğitmenliği yolunda.


Hayatımda ilk kez eğitimini almış olmak istediğim bir şeyin eğitimini almış olmanın sevincini yaşıyorum. Bu sertifika benim için üniversite diplomasından çok daha kıymetli. Çünkü ben istedim öğrenmeyi ve çünkü ben istiyorum yoga eğitmenliği yapmayı.


İnziva harika geçti. Tüm bu eğitim süreci gibi inziva da inanılmaz bir deneyim oldu benim için. Hala geçirdiğimiz zamanın heyecanı içimde... Oradan ve arkadaşlarımdan ayrılmamak istedim, hiç bitmesin istedim....

Hızır Kamp büyülü bir yer. Duyabildiğiniz tek şey akan suyun ve kuşların sesi oluyor, huzur doluyor insan. Biz Mayıs ayında gittiğimizden doğanın en güzel renklerine tanık olduk, yeşilin her tonuna. Hemen her gün yağmur yağdı ama hiç canımızı sıkmadı bu, kabul ettik; yağmurla ıslanan toprak kokusunu içimize çektik. Dağlardan gelen buz gibi erimiş kar sularında yüzdük, şifalandık :) Yoga yaptık, yürüdük, konuştuk, güldük, ağladık, hüzünlendik, mutlu olduk, yedik - o güzelim vejetaryen yemeklerden bol bol yedik, uyuduk, üşüdük, ağaçlara sarıldık, köpek yavrularını sevdik, çiçekleri kokladık, dans ettik...

Yakında yoga eğitmenliğini de pratik etmeye başlayacağım. Ders vermek, insanlarla bildiklerimi paylaşmak çok öğretici bir deneyim olacak benim için.


Bu madde 35 maddelik listemin 6. sırasındaydı, tamamlandı demek doğru olmaz; yeni bir yolculuk başladı. Hiç sonlanmayacak ve upuzun bir yolun henüz başındayım. En büyük temennim yola birlikte çıktığım sevgili dostlarımın hayatımda kalıcı olması :)



2 yorum:

hippilazman dedi ki...

Tebrik ediyorum ^^ Bu yolda başarılar =)

widfara dedi ki...

teşekkür ederim :) bana ilham olan, senin liste nasıl gidiyor?