Mim: 5 Şey

5 Ekim 2012 Cuma



Sevgili Yejades beni Mim'lemiş! 
Buyrun ben de yazdım...

Çantamdaki 5 şey:

  • Ajanda/Not Defteri & Kalemler
  • Güneş Gözlüğü
  • CNBC-e Dergi
  • Cüzdan
  • MP3 Player & Yeni aldığım mor kulaklık
Odamdaki 5 favori şey:
  • Sevgilimin doğum günü hediyesi Rolling Stones plağım.
  • Kabuk Stüdyo'nun bana hediyesi yoga matı çantası ve içindeki yoga matım.
  • Mısır'dan aldığım ama şu an kırılmış taştan oyulma Nefertiti heykeli (biblosu ?!)
  • Siyah sehpam ve üzerindeki dergi&kitap&not defterleri
  • Emektar Desktop'ım <3

Bu ay planladığım 5 şey:
  • Tek başıma yapacağım Paris tatili :)
  • Nişanlanmak :)
  • Supernatural Dosyası için yarım kalan 2 yazımı bitirmek.
  • Wachowski kardeşler ve Tom Tykwer'in birlikte yönettikleri (ve beni çok heyecanlandıran) "Cloud Atlas"ı izlemek.
  • Neil Gaiman'ın "Amerikan Tanrıları" kitabını bitirmek.

Almak istediğim 5 şey:
  • iPad, yazı işlerimi yetiştirmek için gerçekten çok ihtiyacım var.
  • Kıpkırmızı bir şemsiye!
  • BİSİKLET!
  • Joy Division t-shirtü
  • Dijital fotoğraf makinesi

Sizi mimleyen kişi (http://hippilazman.blogspot.com/)

Ondan etkilendiğiniz 5 şey:
(Kendisini çok tanımamakla birlikte)
  • Hippie'lik Müessesesi
  • 36 Madde konusu. Yejades'in blogunda görüp ben de yaptım böyle bir liste :)
  • Hem facebookta hem de blogta yayınladığı retro/nostaljik fotoğraflar
  • Kitap - Film sevdası
  • Sistem karşıtı tutumu :)


3 yorum:

hippilazman dedi ki...

Çok tatlısın =) Bu arada Paris vizesini aldın mı? Sorun çıkmamıştır umarım konsolosluktan ^^

widfara dedi ki...

:)
Aldım aldım. Beklediğimden kolay oldu, 3 aylık çok girişli Schengen vermiş bana Fransız Konsolosluğu sağ olsun ;)

maledisant dedi ki...

http://maledisant.blogspot.com/2012/10/mim-5-sey.html

ben de yazdım