Madde 22- Odalarından birini çalışma odası olarak dekore et ve bir duvarı kitaplık yap.

22 Şubat 2014 Cumartesi


Ve 35'ten önce 35 Madde yazılarım geri dönüyor!

İtiraf ediyorum; Dizi Mania, Cine Dergi, WoMEN Dergisi derken kişisel blogumu çok ama çok ihmal ettim. Öyle ki bazı maddeleri yerine getirmişim ancak bundan haberim bile olmamış!


Öncelikle kısaca hayatımla ilgili kısa bir bilgilendirme. Ağustos sonunda babamın ciddi şekilde hasta olduğunu öğrendik. Onun teşhis ve tedavisi ile ilgilenirken bir taraftan da evlilik koşuşturmacası ve yeni evimizin yerleştirilmesiyle uğraşıyorduk. 9 Kasım'da Gökhan ile evlendik. Kadıköy'e daha doğrusu Bostancı civarına taşındık. Ve şimdi hayatımızı düzene sokmanın, bir rutine girmenin çalışmaları içerisindeyiz. Bu süre zarfında hem psikolojik hem de fiziksel olarak çok yıprandık elbette. Üç aydan uzun süre alerjik astımdan kurtulamadım. Sonra dayanılmaz bacak ağrılarımın sebebinin romatizma olduğunu öğrendim. Kortizon yüklü ilaç tedavileri sebebiyle 3-4 kilo aldım. Sonuç olarak: yeni yeni hayatımızı düzene sokuyoruz. Çok sevinerek yazıyorum ki tüm bu zorlu süreçte Gökhan sürekli yanımdaydı ve bana anlayışla destek oldu. Neyse, bu kısa olması gereken uzun update ardından konumuza dönelim.

Neymiş Madde 22? Odalarından birini çalışma odası olarak dekore et ve bir duvarı kitaplık yap. Odalarımdan biri değil de odalarımızdan birini çalışma odası olarak düzenledik. Maddi problemlerden ve biraz da ayıracak fazla zamanımız olmadığından biraz hayal ettiğimizden farklı oldu ama yine de güzel oldu :)

İşte bazı fotoğraflar:













Yapmamız gereken en büyük değişiklik yeni bir bilgisayar edinmek. Ayrıca fotoğraf albümlerinin de güzelce elden geçmesi gerekiyor. Bir de sanırım duvarları biraz daha renklendirmeliyiz. Fakat şimdilik bu haliyle de gayet seviyoruz bu odayı :)


0 yorum: